tisdag 18 april 2023

Väntar och längtar.

Vad är det för vits att köra till hamnen vareviga dag? Hade bestämt mig för att i vår ska jag hållas borta. Isen far nog bort vilken dag som helst utan att jag är där och väntar. Huhhuh. Så tänker jag och så gör jag inte som jag tänker. Där långt borta syns en blå rand av öppet vatten!!! Bra att jag konstaterade detta, eller hur?

Idag varit en ganska lat dag annars. Var och skötte gossarna på em. Skötte? Hälsade på kallar jag det nog. De hade sin ishockeyavslutning i kväll. Förstår inte hur de orkar för nu har fotbollsträningarna börjat och det är bara så roligt, tycker de. På bilden Theo som prövar sin fiskelycka vid vårt paradis.

 I morgon blodprover och andra sorters prover på fredag. Och...

Måste inte till hamnen i morgon. 
Men ngn ska förstås hålla koll...!

3 kommentarer:

  1. Naturligtvis så ska du hålla koll på isranden. Någon måste ju göra det.
    Lycka till med proverna, håller mina tummar hårt, hårt! <3 Kram

    SvaraRadera
  2. Klart att du måste kolla isläget titt som tätt! En vacker dag står du där med glittrande vatten och då är det din belöning! Vem vet hur det hade gått annars?
    Så roligt att få se en bild från ert paradis, ser verkligen underbart ut!
    Kram, Monica

    SvaraRadera