lördag 13 januari 2024

En kiva dag!

Idag skulle ngt ske! Jag planerat att göra stordåd, men så blev det inte. Jag hade främst tänkt mig sådana dåd som handlar om t ex motion. Nåja, fick i alla fall en början med fotoböcker, som jag så länge planerat i mitt oinspirerade huvud, men nu så. Jo, det var stordåd att komma igång med något. Det kommer att ta sin tid att börja med själva böckerna, det finns nämligen tusentals foton att ordna upp först. Men glad över att komma i gång i alla fall. Och förstås hittar jag ju en hel del foton och filmsnuttar att titta lite extra länge på. Och minnas.

Milou och Luna på väg till villan, ivriga som bara den! 

Herr Husse blev inspirerad av ngt, vad det nu var, så nu är all jul undanstädad här hos oss, Vi hade inte många julsaker framme i år. Tvättmaskinen har jag faktiskt haft i gång, nu borde tvätten hängas upp också. Ett litet stordåd det också!
En riktigt trevlig dag var det denna lördag!

2 kommentarer:

  1. Jag antar att allt det lilla som ska göras blir stordåd just nu. Lycka till med kram från mig!

    SvaraRadera