söndag 11 februari 2024

Lugnet före "stormen"!


Oj, vid bläddrande igenom de tusentals bilderna som borde hitta sin plats i ngt album så hittade jag detta! Oj oj det fotot knäppte jag dagen före mitt fall. 

Jag varit och simmat. Sen blev det ju ambulansbåt och allt annat. Jag och Herr Husse och hundarna skulle ha några sköna sommarveckor där på ön. Det blev ett abrupt slut på de planerna. Heidi och tvillingarna var där, tack och lov. Och idag är det sju månader sedan.
Det om det. Minnesglimtar dyker upp med jämna mellanrum. 

Solen skiner idag och termometern visar minus fjorton!
Jag är inomhus. Ska sticka lite, se på ngt bandat, lyssna på radio.
Hoppas hoppas att min kandidat vinner i kväll!

2 kommentarer:

  1. Så där är det med minnena. En liten sak får oss att minnas så mycket mera och i all synnerhet när så mycket förändras. Så skönt att det ändå gick vägen och så pass bra, även om tiden blir lång för din del.
    Jag ska också ta fram sticksömmen, det är rogivande . Ikväll får vi veta vem av de två som blir vår nya president. Jag tycker att vi har det rätt så bra förspänt ...båda är bra.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, nu har jag missat flera inlägg i din blogg igen! jag förstår inte varför "bloglovin" inte fungerar, där kunde jag alltid se inlägg från dig tidigare!
    Förstår att du på något sätt skadat dig när du har simmat (i havet?) och fått åka ambulansbåt och nu har rollator och kryckor. Det måste ha varit en jobbig tid och är så fortfarande, tydligen! Önskar dig snar och god bättring och skickar massor av krya-på-dig-kramar!
    Monica i Skåne

    SvaraRadera