fredag 23 oktober 2020

Positivt att det var negativt.

Så hastigt den snön försvann! Härligt med kurabyxor och gummistövlar! 
Själv har jag inte behövt sådana byxor på länge, men nog gummistövlar!

Tacksam och glad över att de tre i familjen som testats fick negativa svar, 
alltså ingen corona. Vi fortsätter hålla avstånd, tvättatvätta händerna, 
använda munskydd. Och jag har coronablinkern påkopplad. 

En sånhär lite gulleplutt har familjen utökats med.
Hon var och hälsade på hos oss framochtillbaka i kväll.
Jag märkte att hon trivdes mycket bra med mig 
och inte alls ville hem. Hehe 💗😍

2 kommentarer:

  1. Åh, har delar av din familj testats för corona - det var då för väl att det negativt! Här i Sverige verkar fallen insjuknade öka igen, inte bra!
    Vilken lite sötnos er familj utökats med; helt ljuvlig!
    Må så gott, kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Med den negativiteten kan man verkligen leva glatt och positivt! Grattis till den och grattis till den lilla som hälsade på . Kan gott tänka mig att du gärna hade haft henne hemma hos dig. Otroligt rar!
    Kram från ön här söderut! :)

    SvaraRadera