torsdag 28 april 2022

Kallt men vår i alla fall.

Såhär i förrgår. Hur ser det ut idag? Naturligtvis dit senare...
Snart är isen borta. Nästan säker på att ngn hurtbulle nu fått ut sin båt. 
Men kallt, kallt ännu. Inget villaväder. Men min väska är packad och redo.

Här är yngsta barnbarnet på väg till farmorsmor och hälsa på, mitt sjätte barnbarn 😊 
Förstås är han världens underverk!

Och här är det fråga om allt möjligt. Det gäller att vara positiv. Ta en dag i taget.

 Nu är det vår tralalalaa...

2 kommentarer:

  1. ÅH, har du fått ett barnbarn till , stort grattis! Då har du också sex barnbarn, precis som jag. Jag har tre flickbarnbarn och tre pojkbarnbarn! Och sen ett flick- barnbarnsbarn och det blir ett nytt till hösten! Familjen växer...
    Har svarat på din kommentar i min blogg.
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Tänk! Ditt sjätte barnbarn. Så härligt! Ser på issläppningen längs stranden och tycker det ser kul ut när allt ser så fyrkantigt ut. Symmetri minsann. :) Bra med positiva tankar, de stärker. Tänker på dig och sänder varma kramar!

    SvaraRadera