måndag 25 april 2022

Sjösättning nr ett.

Igår sjösattes en båt :). Det skedde vid en annan båthamn. Förstås måste villan kollas. Jag for inte med, men blev mig tillskickad telefonfilmer. Ivriga gossar med sina föräldrar krossade isar och kom sig lyckligt i land på ön. Jag kunde ha farit med, men det var så skönt hemma på soffan. Medger att jag höll andan emellanåt. Skrek till lite då pappan i båten trampade genom isen vid bryggan... Det gick bra, lite våt, men annars ok.

Tack till Heidi. Hon vet vad jag vill se :)

1 kommentar:

  1. Det är något helt magiskt med sjösättningar eller hur? Våren är här! Sommaren väntar, wow.
    För att inte tala om krokusarna. Sådana har jag inte sett på den här ön, så är glad att få se dem här hos dig.
    Ha det bra, så bra, så bra.
    Kram

    SvaraRadera