lördag 23 april 2022

Lördag igen!

 Jag förstår att alla är lika spända på fortsättningen, kommer isen att försvinna, eller hur blir det egentligen? Såhär såg isläget ut i måndags...


 ... och såhär i går. En båt for där långt borta, någon sjösatt sin båt vid ngn annan hamn. Ni hör säkert fågelsången? Såg ni svanarna som flög förbi? 


Anton skickade en bild från deras kafébesök i stan idag... Oj, vad jag gläds över Theokillen som vet vad han vill ha. Han föredrog fisksoppa då de andra smaskade i sig annat.

 

 

Och här var det inget kafébesök. Blir inte heller. Tar det lugnt idag. Tänder ett ljus för en av våra änglar, Ida. Hon finns med oss varje dag i våra tankar. Älskade Ida 💓.

1 kommentar:

  1. Snart, snart så är isen inte mera. Vips så där bara så försvinner den. Och båtarna går i sjön. Härligt!
    Jag förstår din glädje över fisksoppepojken :) också härligt att läsa.
    Och så Ida, er ängel som ni tänder ljus för. Jag blir varm inombords när jag läser det och tänker varma tankar.
    Kramar!

    SvaraRadera