måndag 11 april 2022

Kuckkuuu!

Hur få en gnutta energi tillbaka? Jag alltid haft en, vill hitta den! Försöker allt vad jag kan! Har haft en mycket jobbig vinter och jobbigheten fortsätter. Skall komma tillbaka, även i bloggandet. Förbereder mig inför dagens sårvård. Kunde skriva en bok om mina senaste månader, huhhuh, men ska koncentrera mig på trevligheter i stället. Vänjer mig vid tankar på att min vår och sommar blir annorlunda. 
Bilden från min energiska tid, som nu är borta. 😊


 Och här är vi nu. Den elfte april, fem plusgrader, nästan soligt. Mycket snö.

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte vad som har hänt, men att det har hänt, förstår jag av ditt inlägg. Jag har varit frånvarande en lång tid p.g.a flytt utomlands, av försäljning av allt det gamla osv. Hoppas att du har en bra dag, att du får energi igen och allt som lyfter din dag, dina dagar.
    En varm kram från Karin

    SvaraRadera
  2. Varmt välkommen tillbaka till bloggvärlden! Hoppas att du känner dig bättre för varje dag och snart är ditt gamla vanliga pigga jag igen!
    Stor krya-på-dig-kram, Monica

    SvaraRadera