lördag 7 maj 2022

Aktiv som bara den!

Vi är en kvartett lärarinnor som träffats med jämna mellanrum genom åren. Egentligen har vi känt varandra sedan vi började småskolan, folkskolan. Nåja, vi är två syskonpar! 😂 Vi valde samma yrkesbana och haft mycket kuligheter genom åren. I vinter har jag pga mina krassligheter inte just träffat de andra tre, men igår var det dags! Utomhus och picknick. Jag bidrog endast med mig själv och mina historier, hmmm. Rabarberpaj och bullar, aroniasaft osv. Vilken fin dag det var och vårens varmaste hittills.

Senaste vecka avslutades gossarnas ishockeysäsong och idag har de sin första fotbollsturnering. 
Fullt koncentrerade med att ladda upp, som syns...
... en regnig förmiddag har det varit, men ser nu ut att klarna upp. 
Jag hoppar just i bilen och ska iväg och heja. 
Första matchen hinner jag inte se, är ju så bisi med bloggen här, hehe.


Jag känner mig mycket aktiv just nu. Igår picknick och idag fotboll. 
Kanske t o m och handla lite inför morsdagen... Men det återstår att se.

1 kommentar:

  1. Visst är det fint när man har ett gäng "kändisar" som träffas med jämna mellanrum, nu och då, genom åren. Härligt och värdefullt.
    Jag fattar inte att dina småpojkar har blivit så stora. Bra växtnäring måste det handla om.
    Ha en fin fotbollsmatch och njut av ditt "bisi-liv" .
    Trevlig helg önskas!
    Kram

    SvaraRadera