fredag 17 februari 2023

Hurtbulle idag!

Nästan snart får jag börja tänka på härliga tider på villan. Egentligen gör jag ju det för det mesta, fantiserar och drömmer. I går var det plaskigt och ett par plusgrader, just nu noll. Bästa tiden på dygnet är morgonen, om man är vaken 😅 och det är jag, idag 😇. På väg till gym. Är så hurtig, haha. Man får det att låta bra om man vill... Nåja, ska i alla fall på gym, sedan luncha med småflickorna. I kväll blir det vattengymnastik. Vem skulle ha trott sådant för ett år sedan? Då var jag i mycket dåligt skick.

Men nu är en ny vår på inmarsch. Försöker få igång orken, Får nu se...


 

2 kommentarer:

  1. Tänkte på dig senast igår och funderade på att mejla, men nu vet jag att du är en hurtbulle och har det bra! Så skönt att veta.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Fint att veta att det går framåt både med våren och med hälsan. Det är nu drygt 10 år sedan jag hade min pärs... Ibland gör livet en kullerbytta och man måste kämpa för att komma tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera