tisdag 29 december 2009

55. Huh!

Voj, voj. Det här var inte bra. Nog för att jag visste vartåt det bar iväg. Här väntas det nu inte på nyårsnatten med några löften. Min nyårsafton började i morse. Säger inte högt vad jag lovade mej själv, ingen kan heller gissa det :) Nu är det då slut med ett slags liv och ett nytt har börjat. Mitt i allt. Så där bara. Simsalabim. Så enkelt...

Det är en mellandag i dag. Skojigt ord det där mellandag. Jag har i alla fall en mellandag. Inget planerat och det ska bli rensat i röran. Min egen privata röra finns på ett ställe. Går ej att förklara vad det är, det är jättekonstigt. Ingen annan förstår det heller. Nu är det rensa, slänga och bränna som gäller.

Min privata röra ska bli till en oas. Vet inte ännu hur den ska se ut! Det kommer så småningom under arbetets gång.

Nu är det att dra ett djupt andetag och fortsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar