torsdag 31 december 2009

56. The end of this year! Ordning och reda!

Nu har jag hållit på och röjt, slängt, bränt, rensat och ordnat. Nästan klar, resten får jag plocka i morgon bitti. Återstår sen att fundera hur oasen ska se ut...

Lilla prinsessan var jätteglad över alla skämtsaker som jag hittade. Bl a ett verklighetstroget kex med en jättestor svartvaddetnukanvara med långa ben tyckte hon nog om att lura andra i familjen med, men hon for själv och stå i ett annat rum då det spännande hände, alltså då kexet lyftes upp och ... huuudå.
Så många intressanta saker dök upp, bl a ett glansbildshäfte från då jag var ganska liten. Bilder av filmstjärnor tyckte jag om att klippa ur veckotidningar, limmade sen upp bilderna i mattehäften som vi fått ta hem från skolan.
Nu har det hunnit bli Nyårsafton. Lilla prinsessan har sovit i många timmar redan. Mina kvällar har blivit alldeles för sena, men det var ju röjning i dag. Massor med steg kunde jag notera på stegmätaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar