söndag 4 april 2010

123. Sjung rätt! :)

Då man är ledig kan man vara väldigt spontan! Det som inte är planerat är väl det allra bästa ibland. Som t ex oväntade gäster! Så roligt att du hälsade på, L! Gör så fleir gang! För övrigt har jag fått massor gjort utan att ha planerat det minsta lilla. Spontant fick jag bl a städat några hyllor i dag (=rensade bort en massa sånt som inte behövs) och där blev mycket utrymme för bl a diverse pysselmaterial. Hittade också ett par saker som jag i mitt undermedvetna varit orolig för att jag helt slarvat bort. Nu kommer jag inte att skriva om hyllor, skåp och ordnande på mycket länge. Orkar knappt själv läsa vad jag skriver. Huudåå.
Roligt är det att få umgås med en liten prinsessa. I kväll tog vi in en hel bunke med snö. I morgon ska vi titta om den smultit. För övrigt: Som de gamla sjunga, kvittra de unga! Hela tiden. Ett stort ansvar har vi vuxna.

2 kommentarer:

  1. Ja, det är trevligt att få oväntade gäster och även väntade, som vi fått från Trollhättan idag. Precis som du har jag fått en massa gjort idag. Nu ser jag framemot morgondagen och den sol som ska visa sig då. I dag har det varit lite kallt och ruggigt. Ha en fortsatt trevlig helg! Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Tack det samma! Njut av morgondagen!
    kram

    SvaraRadera