lördag 24 april 2010

140. Envis.

Måste skriva några rader så att jag får bort den där närabrandbilden ur blickfånget då jag går in på min blogg. Kunde ju ta bort den, men den är bra som påminnelse. Har sovit som en gris, fastän jag ju inte vet hur grisar sover. Ända till halv sju. Är pigg som en mört, fastän jag inte tror att mörtar är piggare än andra. Nu är jag envis som en åsna, fastän jag inte vill vara som en åsna, som faktiskt är envis. Har bestämt mej för en promenad innan dagens många olika härliga projekt (de är inte härliga, men måste intala mej det). Nu håller jag på och diskuterar med mej själv, kunde ju lämna promenaden, kunde ju göra ditt och datt, men nu måste jag vara envis! Bestämd. Ut. Skickar pepp och uppmuntran åt alla som behöver det i dag. Speciellt Erika, Heidi och Linn! Kämpa på!

4 kommentarer:

  1. Tack för din pepp det behöver jag idag har mycket som står på schemat, men jag tycker vi tar en promenad först, det är vi värda!
    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Tack för "peppandet" och uppmuntran. Känns bra att nästan vara klar nu, bara lite finputsning.. :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Danke, danke för peppandet. Och synnerligen fina bilder längre upp! /Erika

    SvaraRadera
  4. Tack Erika för ordet "synnerligen". Det lever jag länge på :)

    SvaraRadera