torsdag 13 maj 2010

154. Roliga planer för dagen!

I dag blir det rekordvärme! Solen skiner från nästan klarblå himmel och det är en perfekt dag att breda ut sej med lite projekt. Få se vad det blir. En aning har jag. Bilstallet borde tömmas helt och hållet. Det är byggt så att ett rum där är mitt hobbyrum, men har aldrig använts som sådant, pga av allt bråte som man tror att man behöver spara. Det andra rummet är ... nåja, det är helt otroligt... huh huh. Kort och gott, någon bil har aldrig varit i detta garage! Lilla prinsessan är nu på väg hemåt med sina föräldrar och jag får umgås med henne hela dan! Hela resten av vår familj är på väg till villan för att spika och städa. Det blir nog bilstallet för mej och lilla prinsessan. Få se vilka skatter vi hittar. Säkert en del kläder för henne att använda. Leksaker och böcker vet jag att finns någonstans. Oj, nu blir jag så inspirerad!!!

3 kommentarer:

  1. Ha en bra dag som sakletare med lilla sessan :)
    Här vräker regnet ner och i natt hörde jag åskan.

    Kram igen.

    SvaraRadera
  2. Jaa, vilket underbart väder det var tidigare idag. Nu hopar sig molnen här, få se om det kanske blir lite åska?

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Här i Stockholm var det 19 grader i skuggan och vi har jobbat i trädgården för fullt. Underbar dag!

    SvaraRadera