tisdag 3 augusti 2010

194. Dags att landa. Småningom.

Tiden bara flyyyger iväg. Knappt så jag märkte att det redan var augusti! Tur att man hänger med, lite i alla fall. I dag förde vi ett flyttlass till studieorten. Innan det hann jag med ett pass zumba. Svetten runnit hela dagen, först av dansen, sen av kånkkandet och sedan bara allmänt! Cirkus hade jag tänkt hinna med på kvällen, men tiden blev för knapp för att hinna med lilla familjen till norra grannstaden.
Har varit mycket här och där under sommaren. Nu ska jag småningom "landa" i mitt hem. Försöka skapa en vacker och trivsam miljö där jag vill vara :) Så därför torde röjandet fortsätta i morgon... Och det är ju riktigt roligt, då jag inte måste utan FÅR. När jag vill. Så få se om jag vill i morgon!

3 kommentarer:

  1. Lycka till med röjandet och ha en bra onsdag.
    Jag väntar nu bara på SEMESTER...långhelgen sen ledig :)

    Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Precis så är det, när man VILL och FÅR, inte när man måste, då går allt på det roliga kontot.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Allt som man MÅSTE göra är ju aldrig speciellt kul.

    Kram Maidi

    SvaraRadera