onsdag 4 augusti 2010

195. Fynd!



En del av min tid går åt till bilder, foton och målande, speciellt den senaste tiden. Här kommer mera bilder i bloggen! Från och med denna stund, en vecka framåt, är dessa glansbilder (bokmärken) i utlottning bland alla som kommenterar i min blogg. Bilderna är inte avklippta, som det ser ut, utan hela. Märkena är ett fynd som jag gjorde i loppis! Vill gärna ha dem själv och då man riktigt vill ha ngt så kan man väl unna andra glädje med en fin sak. Som t ex att få vackra bilder! (Jag förstår att många kanske avstår från att kommentera nu, av rädsla för att vinna! :))

4 kommentarer:

  1. vilka fina bilder! kan ju nog kommentera, så kanske jag vinner. då skulle ju inte frakten kosta så mycket, så egentligen hjälper jag ju dig :) vet inte om du förstod min tanke där...

    hälsningar från ca några meter bort

    SvaraRadera
  2. Lite längre bort bor ju jag, men kommentera gör jag nog ändå:). Här sitter jag och funderar vad jag skall göra med mina gamla glansbilder när maken kommer med förslaget att göra tavlor av dem, collage, så att kunderna också kan njuta av dem. Inget dåligt förslag alls.

    SvaraRadera
  3. Hallå där,
    vilka underbara bokmärken. Skulle sitta fint på mina kort....hösten är lååååång...måååånga kort blire...
    ...och som alltid skriver jag ut "vinstföretaget" i min blogg om jag vinner, dvs Lisbets blogg ;)
    Roligt att komma hem från semestern å kolla allas bloggar igen. Må gott!

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte om det är en geografi- eller generationsfråga men du och en del andra säger glansbilder, jag och en del andra säger bokmärken, men fina är de ju oavsett vad man kallar dem :-)

    Vad kul med kommentarerna på arken, lite snyggare också än mina gamla "bokisar" där vi hade skrivit på baksidan av bokmärkena.

    Jag vågar skriva kommentar till inlägget :-) men vill inte vara med i utlottningen. Det är ju väldigt fina bokmärken men det är bara några få som jag känner igen från när jag var liten, som skulle matcha min lilla samling.

    SvaraRadera