måndag 6 december 2010

271. Sidosteg!

Såja, nu är hela hushållet upp och ner! Så blir det då jag börjar med något. Stannar och dröjer och upplever i varje hörn... Får nog faktiskt skärpa mej nu och se till att få julfint! Sluta med alla sidosprång! På bilden syns en del av fynden i går. Brickan 1 €, höga vasen 1,50 €, låga vasen 1 €, krukan 50 cent och pallen 2 €.
Fick en award av 4U2
och till den hör att man berättar tre saker om sej själv.
Nu kan jag då avslöja dessa tre:
Favoritsporter är backhoppning och fotboll (utövar inte själv, tittar på)!
Är expert på att få andra att plocka i väskorna i matbutiken (om jag inte är ensam)!
Samlar på bl a Kalle Anka pocketar (några nr fattas) och frimärken!
Jag ger awarden vidare till alla som vill ha den!
Den finns nere till höger!

4 kommentarer:

  1. Fina loppisfynd, verkligen!
    Grattis till awarden. Backhoppning är också en favorit för min del, men fotbollen, nix...tennis däremot, wow.
    självständig kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden.
    Ja backhoppning är kul att se.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  3. Riktigt fina grejer du fått tag på där...
    ...men konståkning är väl lite vackert ändå att titta på ...
    det kanske är önskedrömmar man när, jag menar det skulle inte vara någon vacker syn med mej som isprinsessa i tyllkjol ;)
    Kram på dej, Ullamaria

    SvaraRadera
  4. Vilken sorts frimärken samlar du på?

    SvaraRadera