fredag 4 februari 2011

320. Ha en bra dag! :)

Så skönt att det äntligen är helg! En kort arbetsdag och sedan... Jag älskar mitt jobb, men ser fram emot att ha två dagar oplanerade. Få se vad det blir. Åtminstone måste (får) jag köra iväg till stan och handla mat och lite diverse, direkt efter jobbet. Verkligen på tiden. Hoppas, hoppas, hoppas att en hustomte skulle städa huset medan jag är borta, för jag har lite behov av att vara riktigt lat :) Man måste ibland få ge sej själv tillstånd att vara lat. Livet är till för att levas, inte för att programmeras!!!
Någon gång senare i dag ska jag hälsa på alla mina bloggvänner. Det har jag inte hunnit med under veckan som gått och ser fram emot det! En stor mugg kaffe tar jag med mej.
I dag fyller lilla prinsessans pappa år. Varma gratulationer sänder jag härmed. För visst läser han väl min blogg? :)

2 kommentarer:

  1. Jag har en egen hustomte i min man, som alltid varje fredag städar inför helgen, detta för att när jag kommer hem ska det vara just fredagsmys och helg.
    Då brukar vi äta lite gott å slappa å sova läääänge på lördagmorgonen.
    Det är det bästa med vårt yrke. ALLTID lediga helger...
    kram på dej, ullamaria

    SvaraRadera
  2. Hoppas någon hjälpte dig städa idag...
    Ha nu två riktigt sköna dagar och sov länge i morgon!

    Kram från en som varit på after work fastän hon inte arbetar..

    SvaraRadera