söndag 26 juni 2011

420. Sommartider!


Ena dottern sade häromdan: "Hör du mamma,
du ska inte hela tiden skriva om hur mycket du har att göra...!
Skriv något annat också." Nog på skämt sagt förstås :)

Så nu ska detta bli ett lite annorlunda inlägg. Hmmm.
.....................................
Vackert väder på gång!
Det har varit fint väder.
Mycket mygg.
Hoppas det blir en fin vecka.
Skönt att rå om sina dagar.
Hmmm.
.....................................
Och det fina vädret ser ut att fortsätta.
Hmmm.
......................................
Bilden får symbolisera den gyllene sommartiden.
Som vi ska njuta av.
Hmmm.
.....................................
Bra väder. Passligt!

8 kommentarer:

  1. Hmm Skriv vad du vill du... det är ju din blogg!

    Hoppas verkligen at det blir så fint väder som de säger i veckan. Jag vill sola!

    SvaraRadera
  2. Äh, vad gör det om du skriver att du har mycket att göra, du har ju det!!:D
    Lisbet, rakt upp och ner, som vanligt, är allra bäst!
    Ha en finfin måndag!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig hmmm...så är livet :)
    Hoppas du får en skön sommar!
    Kram Carro

    SvaraRadera
  4. Hmmm. Tycker hon att du ska skriva en väderblogg? Hmmm.

    SvaraRadera
  5. Nå ser det ut som solen bryter gjennom skyene her også etter en regntung morgen. Sov helt til halv ni i morges :-) - det er sjelden det. Ha en fin dag og skriv gjerne om det du har å gjøre, det er fint å lese om hverdagslivet til de en er blitt "kjent" med her i bloggverden.
    Klem fra Eva

    SvaraRadera
  6. Det finns väl alltid mycket att stå i, så det är naturligt att skriva om det:) Ha en bra vecka med dina hmmmmmmmmmmm uppgifter:)

    SvaraRadera
  7. Haha, bra inlägg!! Ungefär som jag när jag tänkt göra ett. Kommer inte ens på vad jag ska skriva så du var riktigt duktig!!
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  8. Hej Lisbet !

    Tack för kommentaren, eller Dina väl valda ord.Så tycker jag det ska stå.

    Nyss skrev jag ett blaha-inlägg, bara för att skriva av mig mina tankar.
    Nu går vi ut i solen/skuggan och njuter

    Kram Mi

    SvaraRadera