måndag 25 juli 2011

445. Pigg? Nej.

Har försökt göra någonting klokt idag. Förstod inte varför jag var helt orkeslös. Vilade en stund och somnade på riktigt. Sov länge, men lika trött och slö ännu. Nå förklaringen kom just då jag provade feber, vilket jag ju har, visade det sig. Nej, nej, inte nu! Väldigt opassligt. Har ju PLANER. Vilket jag för det mesta har. Nu får jag ta till huskurer. Först burana sedan vila. Hoppas det är en liten släng förkylning som flyger iväg som en sommarvind...

Ett projekt som jag hållit på med idag, försökt alltså, är att ordna fotona. Radera och spara. Beställa endel som "riktiga" foton till album ska jag göra sen då jag fått uppordnat. Kanske också någon fotobok att ge bort sen i jul...

Nu fick jag tips om ett dundermedel, panadol hot...
Jag kan ta det om du hottar till en åt mig, sa jag. Ok :)

6 kommentarer:

  1. du kan få en dunderkur i morgon också, för det är ju så svårt att koka till panadol hot ;) en vetenskap!

    SvaraRadera
  2. Inte roligt att vara sjuk mitt i sommaren. Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Inte roligt, när det finns så mycket kul o göra.
    Du får ta o krya på dig!

    Vilken söt bild :)
    Kram Carro

    SvaraRadera
  4. Hej på dig

    Så du är också hängig :(
    Jag ska ha en veckas semester nu och börjar den med ont i halsen och en öm kropp. Hoppas det går över fort...

    Ha det bra och krya på dig.
    Kram till dig.

    SvaraRadera
  5. Jag var också sådan ett tag men efter att ha ätit vinbär i mängder försvann åkomman. Kanske du också ska.....?
    Krya på dig så mycket!
    kram

    SvaraRadera
  6. Ja, varför kommer de alltid så olämpligt? Inte har man tid att vara krasslig mitt i sommaren!
    Krya på dig!

    SvaraRadera