lördag 5 november 2011

504. Och vinnaren blev...

Så spännande det blev för mig också :) Jag hoppades att den ena och den andra skulle vinna. Skrev namnen på små lappar. En, två eller tre lotter till de som deltog i lotteriet. Hur skulle jag göra sedan? Jo, min man, som sover sin skönhetssömn fortfarande, fick agera Herr Fortunus. Jag sade med myndig röst åt honom: Dra en lott här! Och så gjorde han, utan att öppna ögonen. Och den lyckliga vinnaren är
nattugglan! Stort grattis!

Nu skall jag tassa omkring i det tysta huset och även ta en runda där ute. Andas :)

Ler för mig själv... min man... han sover och drar vinnare emellanåt...

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till nattugglan som får varma fötter så småningom:).
    :D, ler också åt din man och åt dig som vet hur du får ett lotteri att fungera.
    En fin dag önskas!

    kram

    SvaraRadera
  2. Grattis, nattugglan till dom fina sockorna!
    Vilken tur att jag köpte garn o stickor igår på mässan....då jag får sticka mig ett par själv.
    Härligt att din man är en vinnare dygnets alla timmar ;)
    Ha en bra dag!
    Kramar Carro

    SvaraRadera
  3. men vauv,, så glad man blir.. då jag läste det på min blogg så skrek jag högt!!VAAAA..oj skitt så roligt..hoppas nu att de är så stora att de passar mina fötter?::men säkert är de passliga,, har 38-39...tusen tack o kram.

    SvaraRadera
  4. Grattis nattugglan! :)
    Tack för att jag fick chansen Lisbet! :)
    Ha en fortsatt mysig helg.
    Kram Lena

    SvaraRadera