torsdag 3 november 2011

503. God morgon!

Kuckeliku, klockan e sju. Snart!
Skönt att ha fått sova. Ibland då det är mycket av allt möjligt kan det bli lite si och så
med sömnen. Denna vecka har jag tolv till fjorton timmars arbetsdagar. Tack och lov
för sömnen och att kunna vakna pigg som en lärka! Så är det ju inte alltid... :)

Tiden för att delta i mitt lilla lotteri har gått ut och vinnaren drar jag i morgon.
Spänningen ligger tät över Norden. Vem ska bli den lyckliga vinnaren av ett par sockor?

Nu ska jag unna mig lite skön morgonläsning hos mina vänner.
Sedan tar jag tag i dagens skojigheter!

Och fingret har börjat må bra igen!

11 kommentarer:

  1. gooodmorgon! idag är det torsdag och vet du vad det betyder? att det är fredag i morgon! wow!

    ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Dgarna kan bli väldigt långa ibland....skönt att du får sömn så du orkar vidare.
    Jag är ledig eyy par dagar o i morrn ska jag på syfestival. Jippie!
    Ha en skön o rolig dag!
    Kram Carro

    SvaraRadera
  3. Hejsan Lisbet!

    Såg Du trodde jag fått influensan. Icke.
    Jag tog vaccinationen mot den igår.För att
    slippa få den.Varje år sedan sedan jag fyllt 65 har jag tagit den och den är GRATIS.

    Ha en riktigt fin dag! Ta hand om Dig. och må så gott.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  4. Skönt att fingret börjar bli sig självt igen!

    Helsingforsarna älskar chokladtårtor!:) De går åt som smör i solen där.
    Just nu har vi mera än fullt upp, men vi klagar inte, försöker bara räcka till.
    Helgen blir inte helt helgig. Skorpor skall också bakas och torkas, men jag försöker ta det lugnt ändå:)
    Lovar att du skall få en eller två askar, vi har mängder av dem och säkert finns det några små som vill komma till dig och växa till stora träd. Tar det till våren, under tiden skall jag gå och se ut dina askar, Ask och Embla. Vedtravar sänder jag inte:D.
    Ha det jättebra och skynda långsamt!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig start på morgonen med en så god kopp kaffe

    Imogon är det Fredag underbart efteren veckas jobb.


    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  6. Den koppen såg inbjudande ut!

    SvaraRadera
  7. Du låter pigg som en mört tidigt på morgonen! Skönt, att du kan sova gott på nätterna, annat är det här, men här kanske det inte finns behov heller av så mycket. Bra, att fingret har läkt sig;)

    SvaraRadera
  8. Så bra om du får sova ut mellan så långa arbetspass. Ha en skojig dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Ha ha, du är för rolig du. Då skulle jag nog säga att papperstejp är lite för klent, tag hellre silvertejp så kommer det garanterat inte ut något ljud nästa gång.
    Just nu har vi höstlov, jag njuter av att hinna med att städa lite hemma och bunkra upp i frysen med matportioner inför kommande november och DECEMBER då det krävs extra energi för att orka med julsångerna för 28 året i rad;)
    kramis Ulla
    Håller tummarna för en sockevinst, var hos reumatologen igår och hon sa att jag måste ha mer varmt på fötterna och händerna.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  10. kan inte säga godmorgon nå mera..utan de blir snart gokväll.. håller på med mat nu o så blir det fähus...o så tillsist TV...Nu väntar jag med spänning vem som får sockorna,,;O))) Ha de bra/kram, Christine

    SvaraRadera
  11. nu gräddas bröden i ugnarna, jag väntar på att ta mig till storstan.
    Ser att du är uppe väldigt tidigt och tossar på:D.
    Njut av din dag!
    Kram

    SvaraRadera