måndag 15 oktober 2012

677. Kort fundering. Kortfundering.


Jag ser fram emot att plocka fram stämplar, penslar och färger! Det börjar bli dags att tillverka en bunt kort igen. Kanske också några julkort. Tänk att det efter några veckor är Lilla jul... Jag beställde några tomtestämplar i fjol, hann inte ens testa dem, för de kom efter julen :) Men lagom till denna jul! I morgon beger jag mig till norra grannstaden efter jobbet. Ska inhandla något som är absolut nödvändigt, något som jag kom på vid sidan om och då är det bara att hoppa i bilen och köra iväg. Ögonaböj. Hoppas jag hittar det jag söker. Det handlar inte om korten. Visar nog sen!

OCH:


 Man lär så länge man har elever! 

3 kommentarer:

  1. Ja, nog är det hög tid för korttillverkning. För att inte tala om alla layouter jag skulle göra. Puh och håhå jaja! Att man aldrig lär sig, haha.
    Det ska bli spännande att se vad det nu är du kommit på.
    Ha en fortsatt fin kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du gör egna julkort! Annars får man mest digitala sådana nu för tiden...
    Spännande att se vad det är du måste åka till en annan stad för att köpa...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Ja de kanske man skulle börja med att göra lite julkort !
    Vågar man kolla på vad som är kommit i nyheter .
    man blir väl helt såld då .
    Tack för dina besök hos mig .
    Och visst ville jag vinna ..
    Nu ska jag kolla vidare hos dig .. alltid mycke spännande att kolla på .
    Ha de bäst...

    SvaraRadera