fredag 15 mars 2013

745. Inget speciellt...

... nu heller!
Fredag igen och den dagen kommer ofta så passligt. 
Här sitter Kittykatten och njuter av tillvaron, väntar på
att kanske, kanske, få någon godbit från köksbordet.

Isen är troligen väldigt bärbar ännu, men jag "hinner" inte
med sådana begivenheter. Hinner förstås om jag vill, men 
vill inte. Räknar att det nu är endast 6-7 veckor kvar till 
sjösättning och sen bär det iväg till villan. Det är något
magiskt att åka iväg dit på våren. Kolla vad som hänt
under vintern, upptäcka allt det ljuvliga på nytt! 

Bilden är från en plats vid en bro där det nästan aldrig blir is. 

Jag kom hem för en stund sedan. Mycket på gång. 

I morgon är det dop!

2 kommentarer:

  1. Åh, det är på dopet dom ska sjunga! Då förstår jag verkligen att tårarna rinner...
    Och här är det fortfarande kallt, flera minusgrader på natten och kring nollan på dagen. Väldigt sen vår jämfört med i fjor!
    Hoppas att ni får en riktigt fin och minnesrik dag i morgon!
    Stora kramen, Monica

    SvaraRadera
  2. Är det småprinsarna som ska döpas? Fy vilken dålig bloggvän jag är...nästa helt osynlig här hos dig.
    Bilen står på verkstan nu, får se vad slutsumman blir. Det är lite annat på den som jag passar på att åtgärda samtidigt.

    Hoppas ryggen är bättre och att du mår bra i övrigt.
    Hoppas ni får en fin dopdag...Kramen!

    SvaraRadera