lördag 16 mars 2013

746. Finfin lördag!


En bild från vår strand. Har visat den förr :) Stolen, handduken, radion. Troligen en kaffekopp. Med all säkerhet något handarbete i den gula väskan. En underbar doft från vitklövern. Vi brukar låta den blomma ut och fröa av sig och sen klipper vi slätt. Sa jag vi? Så lätt det går, små felsägningar... Min plats är i stolen! 

En av dopgåvorna från oss är något som har anknytning till denna bild. Hinner någon gissa? Jag visar senare i dag eller i morgon. Nu ska här röjas lite grann och sen åker jag iväg för att hjälpa till. Om det behövs.
:)

Ha en finfin lördag alla!


2 kommentarer:

  1. Du skriver så trevligt, så fint, nästan poetiskt om stolen på vitklövern vid stranden!
    Hinner gissa gör jag nog ... men jag kan inte komma på er dopgåva?
    Ha i alla fall en riktigt fin dag, det är jag säker på att det blir!
    Stor kram från din vän i söder!
    Monica

    SvaraRadera
  2. Vitklöverdoften är så fin....
    Varsin liten stol åt prinsarna..?
    Ha en fin dag på alla sätt och vis!
    Kram

    SvaraRadera