fredag 10 januari 2014

Fredagen kom snabbt!

Så snabbt veckan flög iväg. Redan fredag! Det har varit en bra start på det nya året. Jag har lyckats i mina föresatser, nästan. Nåja, små snedsteg och avvikelser från den smalare vägen händer ju, det är normalt intalar jag mig. Nya dagar och nya möjligheter, tack och lov för det!

Ingen snö ännu, men nu är det fråga om minuter eller timmar så är den här. Dansade snödansen med några förväntansfulla elever i går på rasten. Själv är jag nöjd med några plusgrader och snöfritt, men barnen väntar på snön, helt klart. 

Grattis på födelsedagen till min son i staden där Pelle Svanslös bor!

3 kommentarer:

  1. precis..veckor kommer o går..snart är halva jan gått..få se om det blir snö idag, de ha ju lovat det.lite vitt puder fick vi imorse.o nu är det -4.Nä nu ska jag göra mej klar o åka till frissan...

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning om vi ska få snö. För småttingarnas skull hoppas jag :)

    SvaraRadera
  3. Ingen snö här, men det väntas minusgrader nästa vecka, så vem vet? Idag är det faktiskt t.o.m lite sol, men igår var det ösregn hela dagen och inatt stormade det...
    Strongt av dig att klara av dina föresatser, du är jätteduktig!
    Storkramen, Monica

    SvaraRadera