fredag 10 januari 2014

Vänner.

En fin bild med fina ord. Jag har lånat den förr :) Utan att bli alltför sentimental och djup en fredagskväll, 
då det enda som krävs är att sakta ner och koppla av, kan jag konstatera att änglar finns, även jordiska.
En vän är en person du kan vända dig till för att få hjälp och som kommer att säga JA nästan innan du ens ställt frågan. Inga OM och MEN. Bara JA. En sådan vän i ditt liv gör dig lycklig. Har du mer än en är du välsignad. Försök själv att vara en sådan vän åt så många människor som möjligt. Ja, jag skall försöka!

4 kommentarer:

  1. Jag är säker på att du är just en sådan vän! Och jag försöker vara en...
    Fredagskram från din bloggvän Monica

    SvaraRadera
  2. Vänner är lycka! :)
    Kram Carro

    SvaraRadera
  3. Vackert fredagsinlägg. Håller med fullständigt. Det finns änglar både på jorden och på andra ställen. Jag har skrivit om änglar och änglavakt på min blogg några gånger. Utan dem hade jag varken bloggat eller levt. Kram Bosse

    SvaraRadera