onsdag 16 juli 2014

Rutiner.

Det börjar bli högsommar. De två senaste dagarna har åskan härjat i timtal, få se hur det blir i dag. Riktigt skönt med regn. Här stampar jag på stället. Har hittat en väldigt bra rutin... Jag gör ingenting :) Har liksom fastnat. Tänker helst att i morgon, ja i morgon ska jag... Det är väl bra det egentligen. Varva ner, ta det lugnt. Se vad dagen bjuder på. Sen kan man ju inget åt att hjärnan går på högvarv med alla möjliga planer. Borde hitta nån som förverkligar dem...

3 kommentarer:

  1. Precis så, skall väl semester vara! Tids nog blir det svalare och då kommer energin tillbaka!
    Haha, visst får du "låna" min trädgård! Visst har du delaktighet!
    Fortsätt njuta, kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Låter väldigt klokt det där, att ha fastnat med att göra ingenting:).

    Och jag har reserverat bordet åt dig tills och när du kommer!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tittar in jag också och önskar en fin dag!
      Precis som förr i världen;)
      Kram

      Radera