tisdag 16 juni 2015

Ska eller ska inte?


 I dag har jag varit flitig. Fått en hel massa gjort, fått undan en del av sådant som legat på och det känns jättebra det. Emellanåt funderar jag på att ställa till lite extra inför midsommaren, det hinns ju ännu. Men nej, jag planerar inte, det blir vad det blir, vartefter. Det som jag vet är att ett zumba- och ett gympass ska prickas in före helgen. Jag diskuterar livligt med mig själv och kommer med goda argument för att låta bli nu då det ju är så mycket annat. Men sådant får jag inte lyssna på! Eller?

Clivian är min mors, hon har mycket gröna fingrar!

4 kommentarer:

  1. Zumba- och gympass - väldigt ambitiöst, måste jag säga, men beundransvärt! Själv tycks jag inte hinna någonting mer än vanliga hushållssysslor och trädgården just nu.
    Och midsommarafton blir lugn, bara min syster och svåger kommer på middag!
    Önskar dig en riktigt fin midsommar!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ambitionen finns där, men att få ändan ur vagnen är en annan sak! Önskar dig en fin midsommar!

      Radera
  2. Vilken fin blomma! Har en sådan växt i fönsterkarmen som aldrig har blommat. Inte hos mig i alla fall!
    Kram o glad midsommar till dig!

    SvaraRadera
  3. glad midsommar till er.. hoppa ju på lite bättre väder o inte ett evigt regnas.

    SvaraRadera