onsdag 18 maj 2016

Laddad!


I dag är jag laddad! Med kaffe och rågbröd. Värken har gett med sig och jag är tacksam. Efter en stund styr jag kosan mot den soligaste staden. AC:n i bilen får absolut vara stängd för mig. Tror faktiskt att de två värkomgångarna jag haft i vår beror på den kalla luften som i timtal blåst över vänstra axeln. Drag på den tål jag inte. Visste det, men fattade ändå inte. Blir ju klokare hela tiden. Till slut så klok så jag spricker :)

Kanske skulle det gå att börja ta itu med gårdsplanen så småningom! Men först ska jag beta av dagen med möten och uppdrag. Kanske Herr Husse börjar så länge jag är borta... Man lever ju på hoppet.
Hopp, hoppsan! :)

1 kommentar:

  1. Visst blir man klokare och klokare med åren! Synd att man inte var så här klok när man var ung...nu har man ju inte så mycket nytta av det längre!
    Skönt att du har blivit bättre i din axel! Kan man inte rikta luftstrålen från AC:n mera uppåt eller neråt, så att den inte träffar samma axelparti hela tiden?
    Hur går det med gårdsplanen - hade Herr Husse börjat?
    Kram, Monica

    SvaraRadera