lördag 3 februari 2018

Hur skulle det vara ...

... om det skulle bli som vanligt nu matte? Sådär som det var i december t ex? Nu tycker jag att vi glömmer bort omöjliga januari. Glömmer fallet från köksstolen (huujeedamej vilket fall, du stod på stolen med våta gardiner i famnen och föll raklång baklänges på golvet), flunssan och allt annat som hände och som inte var så kul alls. 

Idag sken ju solen och förstås var det kallt, sådär minus tretton tror jag, men det är ju FEBRUARI, jeeee! Jag väntar på dagen då du springer bredvid mig och Ranya. Huhhuh det lär väl inte bli 😇 kan jag tänka mig. Dock är vi jättenöjda med promenader! 😎

2 kommentarer:

  1. Så skönt att du har förstående hundar! 🐻 🐻
    Men, fy, så hemskt med ditt fall! Man ska inte klättra upp på stolar i vår ålder! Och så influensa på det! Men nu ser vi framåt, som dina hundar så klokt uttrycker det! Snart är det vår.
    Även här nere har vi fått lite snö nu och det ska bli kallare i veckan som kommer. Måste väl ut och fota, för det brukar inte bli så långvarigt...
    Hoppas att allt är bra med dig nu och att du kan gå en promenad med dina trogna följeslagare!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Jag har undrat o undrat, men ibland vill man inte blogga. Nu förstår jag! Krya på dig Lisbet! Klättra lär du fortsätta att göra, men ta det försiktigt. Kram från Pettas-Karin

    SvaraRadera