torsdag 5 april 2018

Vintern får snart rasa, tycker jag!

Snart är sommarn här i purpurvågor! Bilden från i söndags och ngnting var det fråga om med taket, jag hängde inte med, men det blev åtgärdat. Att jag kanske kunde ha hjälpt till där uppe kom jag på nu först.

Just nu har vi plus en grad! Jag gläder mig. Ofantligt mycket.

I dag ska jag klara av allt jag företar mig. Kaffet är urdrucket och är snart redo för dagen. Det gäller att gripa tag i den på ett positivt sätt. Torsdag!!! Here I come! Nej, nej, inte är jag alls så munter som det kanske låter.

Milou på gång. 


Ja, det var ju det där med polisen. Får ta det en annan gång. 

2 kommentarer:

  1. Men Milou är på språng! Lycka till med dagen! <3

    SvaraRadera
  2. Här rasade vintern definitivt igår! Strålande sol och 12 grader, vårblommor överallt! Jag skickar upp lite vårvärme till dig också!
    Varm kram, Monica

    SvaraRadera