söndag 5 januari 2020

Hippulat vinkuivat, men nu paus!

Sådär! Nu är alla juliga ljuvliga ting nerpackade i sina lådor och väntar på att flyttas till garaget. Återstår endast (?) städning av huset. Men nu tar jag paus, köksbordet bjuder in mig. Där finns plats för pappersjobb, få se vad det blir. Blev inspirerad av barnbarnen då vi pysslade härom dagen. Och de pysseltingen städar jag inte bort i första taget (stackars Herr Husse). Bar mark, lite sol, minus tre. Idag blir det en promenad efter pausen 😊.

Tack Leif och Helene för det fina julkortet!

2 kommentarer:

  1. Här har vi kvar lite julpynt än, men nu längtar jag efter att ta bort det! Men jag har lovat maken att det får stå kvar över trettonhelgen också...
    Pyssla är något jag aldrig gör - har ingen fantasi! Handarbete däremot, älskar jag, vill alltid ha något på gång!
    Vilket fint julkort ni fått!
    Ha det gott min vän, kram från mig!
    Monica

    SvaraRadera
  2. Här är allt nerpackat. Det gick synnerligen fort, men så hade vi knappt någonting alls som påminde om jul. Julen har funnits och finns ännu i vår omgivning på utsidan här i Funchal.
    Allt gott önskas! Karinkram

    SvaraRadera