söndag 16 februari 2020

Hejssan!

 Sorterar bilder och stannar till och funderar emellanåt. T ex denna bild. Varför har jag blommor i bilen? Ok, bläddrar bakåt i bloggen och ser att det var en bukett av sonen till hans allra bästa 💗. Han bott och jobbat i huvudstaden under många år. Nu har de flyttat in i sitt hus inte så långt härifrån.

Nu ska jag faktiskt ta tag i min anspråkslösa blogg igen. 
Väntar på Dennis och har laddat telefonen och Ipaden, 
här brukar det bli elavbrott vid hårdare vindar.
Varför måste jag vara uppkopplad? Mycket har förändrats. Så var det ju inte förr. 
Men inte behöver jag börja analysera detta varför. En söndagskväll. 


2 kommentarer:

  1. Det är rätt skönt när man inser att man inte alls behöver analysera varken det ena eller andra. Livet rullar på rätt bra ändå.
    Roligt att du är tillbaka igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt om du börjar blogga igen! Det är så många som har slutat, så tråkigt! Vilken lycka, att sonen har flyttat och bor nära er! Vi har ju en av döttrarna långt borta, och det är inte så kul, men hon är den av döttrarna, jag oftast pratar med... Och så finns det ju Facetime!
    Nä, man behöver inte veta allting, det finns dom som kan!
    Ha det gott, kram!
    Din gamla bloggvän Monica

    SvaraRadera