lördag 8 augusti 2020

I morgon pigg som en mört.

Dagen kändes inte superbra för mig. Ingredienserna till en toppendag fanns där. Jag var ledig, det var varmt, soligt, det fanns möjligheter. Men ändå ingenting för mig. Ibland kan det bli så. På eftermiddagen bestämde jag mig, för orkat nada. Det fick bli en slappslapp dag. Och så blev det. Vissa symptom fanns, nu är de så gott som borta. I morgon skall jag vakna utvilad och pigg som en mört. Många foton plingade i min telefon idag. Jag tror nästan att Sesian ville skicka en Krya-hälsning åt mig. Hon åkte till villan med hela slurven och var så glad så! 

2 kommentarer:

  1. Down-dagar har vi alla lite då och då! Erkänner direkt, att idag har det inte varit min dag heller - alldeles för varmt! Vi bor ju väldigt nära en fin badstrand, men dit vågar jag mig inte - alldeles för mycket folk i dessa corona-tider! Men det blir nog bättre i veckan, när folk har börjat jobba igen? Hoppas jag, för värmen ska tydligen fortsätta!
    Sov gott och vakna utvilad, önskar jag dig!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  2. Nu har jag läst alla dina inlägg som du har skrivit medan jag har varit borta. Underbara bilder på de lurviga men jag förstår att det finns en oro för någon i din närhet. Hoppas att allt blir till det bästa.
    Söndagskram

    SvaraRadera