söndag 27 augusti 2023

Länge sedan jag skickat ngn bild av Ranya. Igår var hon på villan med herr Husse och hela högen. Jag har haft det jobbigt i snart två år och Ranya känt det på sig, helt klart och tydligt. Själv mår hon bra och är en sån trofast, glad och helt härlig vän. ❤️ 


Sommaren blev som den blev. En olycka hände efter skön simning vid villan och det blev ambulansbåt och hela faderullan. Har hjälpmedel i det dagliga livet, kryckor, rullator, osv. I torsdags konstaterade läkaren, efter röntgen, att det ser ut som det skall med skruvarna så får börja röra på mig mera. Tacksam är jag. Och nu det om det.

Igår var det villaavslutning, venetiansk. Hela min familj var på vårt paradis, t o m alla hundar, fem stycken! 😀 Jag förstås hemma. Njöt av alla bilder och filmsnuttar som skickades åt mig under dagens, kvällens lopp. Det var simning, bastu, facklor, raketer, brasa, lekar och skojigheter. Jag blivit lite rostig så lyckas inte överföra ngn bild hit just nu...

Nu ska vi njuta av hösten! Jag har många planer på aktiviteter, få se om, hur, de förverkligas 😉



4 kommentarer:

  1. Oj, jag hade inte sett att du gjort ett inlägg på bloggen! Satt och tittade på mina gamla inlägg i min blogg och där dök din URL-adress upp, så jag gick in och kollade och såg ditt inlägg. Men så tråkigt att du har skadat dig och använt kryckor och rullator! Du skriver ju att du ät bättre - det gläder mig! Nu håller jag alla tummar för att du snart ska vara alldeles bra igen, men var försiktig i framtiden!
    Stor bättra-på-dig-kram, Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack Monica! Ja, allt möjligt händer här, alla tummar behövs :)

      Radera
  2. Även jag har missat det här,. Nu ser jag vad som har hänt...sent omsider. Men du är på G, det vet jag nu. God fortsättning på alla sätt. Tummarna upp hur högt som helst här hos mig.
    Styrka, kramar, energi och booost, booost.

    SvaraRadera