tisdag 1 oktober 2024

Nästan god natt just nu!

 

En bukett barnbarn: Mina sötnosar. Line 5år, Noomi 1 och Maya 7 år. Härliga töser!Jag kunde räkna upp alla superlativer som finns. För de är ju bästa, sötaste och snällaste i världen! Liksom alla andra barn i vår värld. I morgon bitti ska jag på vattengymnastik, diabetesgruppen och cirka samtidigt  till en målargrupp, hur jag skall kirra det återstår att se. Lite senare ska jag hämta mjöl osv från det gröna varuhuset. Skickade in varubeställning via nätet. Bekvämare på det viset, i stället för att krycka iväg till ena sidan av butiken för att hämta mjölk ov och sedan tillandra delen för att hämta ris! På kvällen har Line sin första fotbollsmatch. Bäst att jag vilar nu för att ork med allt i morgon!

1 kommentar:

  1. Ja, Lisbet, det är nog bäst att du vil lite nu så du orkar imorgon. Din bukett är ljuvlig. Härligt att se att du har de bra!
    Godnatt-kram! Boa noite!

    SvaraRadera