onsdag 13 april 2022

Inspiration!



 Solen skiner och det är elva plusgrader! Wau! 
Fortfarande minusgrader nattetid. Långsamt går det, men Den som väntar på något gott, den må ha tålamod! Vi hoppar snart i bilen och styr kosan mot staden, påskgodis ska inhandlas och inspirerande garn. Här i mina gömmor finns garn så till den milda grad, men det finns olika sorter sådana. Inspirerande garn är något speciellt., Hoppas jag hittar sådana i det bautastora varuhuset. Godis ska påskhäxorna få, i fjol kom inte många och hälsade på, kanske vågar de sig ut denna påsk ...  

2 kommentarer:

  1. Wow, ni har nästan lika varmt som vi har, i skrivande stund, drygt 21 grader varmt. Molnen hopar sig här däremot, solen försvinner.
    Här finns det påskgodis i mängder med stora bokstäver, men jag vet inte ännu, om det finns påskhäxor här överhuvudtaget annat än den vi har här hemma på bordet. Hon ska få flyga, jodå...
    Hoppas på mycket inspirerande garn och visst är det så att den som väntar på något gott den må ha tålamod.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Inspirerande garn låter mycket trevligt! Jag har nyligen kastat alla mina gamla restgarner, två stora kartonger fulla! De hade legat länge och det blev inget av dem, så lika bra att kasta.
    Hoppas att du hittar något på det stora varuhuset!
    Kram, Monica

    SvaraRadera