fredag 26 februari 2010

94. Sportlov!


Glada vi till sportlo-o-o-v gå, glatt vi le och sjunga.
Äventyr vi prö-ö-ö-va på, både gamla, unga!

Få se vad lovet bjuder på! Åminstone två saker är planerade av en annan dam. Lilla prinsessan har sagt åt dagispersonalen att hon på sitt sportlov skall shoppa med mormor! Och nu har jag fått veta att hon och jag och morfar ska ha pyjamasparty i morgon kväll! Själv ser jag väldigt mycket fram emot den där shoppingrundan, den kanske räcker flera dagar :) Efter att ha legat i dvala i flera månader är behovet av en ordentlig shopping mycket stor.
Jag vill komma i gång med motionen på allvar nu. 10.000 steg minst, varje dag under lovet.
Hmmm, nu har jag suttit och stirrat på föregående mening en lång stund,,, Ta bort den... eller låta den stå kvar? Tycker inte om löften som jag kanske inte kan hålla. Hm, den får stå kvar.

4 kommentarer:

  1. Så mysigt att umgås med ditt barnbarn på lovet! Själv är mitt slut nu.

    Vill se en bild från pjamaspartyt sen ♥

    SvaraRadera
  2. Så kul med småttingar som har bestämda åsikter!
    Ett trevligt party, många shoppingrundor och en trind börs önskas!:)

    SvaraRadera
  3. hoppas ni har haft ett roligt pyjamasparty ikväll :)

    ses snart!

    SvaraRadera