söndag 28 februari 2010

95. Härliga stunder!

Brukar ofta titta på den här bilden, som jag tycker är så lyckad. Lilla prinsessan är totalt koncentrerad i sin uppgift med disken i vårt paradis.
I går blev det kalas nästan hela dagen lång. Så roligt då släkten samlas. På kvällen var det dags för pyjamaspartyt och prinsessans föräldrar fick så lov att åka iväg på bio :) Vi bäddade en "flöjtabädd" på vardagsrumsgolvet, vips på med nattpajta och pyjamas och så började partyt. En pytteliten skål med smågodis på var och vi väntade på att schlager skulle börja. Jag läste Pannkakstårtan med Pettson och då det var två blad kvar, märkte jag att lilla prinsessan somnat på min arm. Det bästa i livet är gratis.

5 kommentarer:

  1. Så sant som det är skrivet; det bästa i livet är gratis och finns det något finare än en liten en som snusar sött.
    ha det!

    SvaraRadera
  2. Teillä oli varmasti ihanaa, niin se on, parhaimmat hetket ovat ilmaisia, jos ne vaan oivaltaa!!
    Ihanaa päästä seuraamaan pikkuneidin kasvamista edes tätä kautta:) Mukavaa viikon alkua! Terv.Seikku

    SvaraRadera
  3. Låter såå ljuvligt!!! Jag hör att du (ni) njuter. Ha det gott och skönt på lovet. Din lilla prinsessa ger dig säkert nya krafter.
    Sophia

    SvaraRadera
  4. Seikku: Ihanaa oli! Odotan muuten innolla
    että sinun blogisi avautuu :) Mukavaa
    viikonalkua teillekin!

    Sophia: Jo, så är det! Ha det så bra du också
    med din härliga familj!

    SvaraRadera