torsdag 1 juli 2010

178. Kära vännen!

Jag är så glad över att min vän som stått mej mycket nära nästan hela mitt liv just nu befinner sej i "hemknutarna". Vi har varit vänner i vått och torrt och gjort en massa saker tillsammans. Hon bor tyvärr väldigt långt borta. Och nu ska det kanske bli ännu längre. Då vi träffas fortsätter vi från där vi slutade senast. Allt ska gås igenom, allt som hänt, trots att vi ju vet, men vi vill prata, prata och prata. Ibland kommer tanken: Tänk ändå om hon bodde här nära, åtminstone i samma land!
Strax före midnatt var jag och powerwalkade med döttrarna mina. Så nu har vi då infört Midnattspromenad i familjen! Det blev Zumba både i går och i förrgår, men man kan ju helt enkelt inte bara dansa varje dag. Eller kan man? Nu är det min tur att hoppa i duschen... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar