torsdag 2 februari 2012

550. Planer...

Nu gäller det att vara påpälsad! - 26 visar termometern. Gulligt av min man att stiga tidigt upp varje morgon och koppla i motorvärmaren! Han är livrädd att jag ska bli sjuk igen, tror jag :) Vill väl vara herreman på täppan... Det kan bli för mycket av det goda ibland :) (=vår jargong!)

Fotot föreställer en Tildadocka. Har en massa idéer på vad jag kunde sätta i gång med. Få se hur mycket jag orkar då jag kommer hem efter jobb och sedan ett mastodontmöte. Symaskinen är i alla fall framplockad och tygbitar framradade. Blir det inte något i dag, så är det ju snart helg!

Mia Törnblom: "Det är galet viktigt att tänka positivt om vi vill må bra,
eftersom vi blir vad vi tänker att vi är."

3 kommentarer:

  1. Minus femton här och jag vill inte gå ut ...

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på benen igen.
    Och roligt att du plockat fram symaskinen, få se vad det kan bli för spännande av tygbitarna.
    Har fullt upp med mina dockor på fritiden,såååå roligt att pyssla med dem.
    Nu har jag gjort en äppelpaj som vi ska smaska på.
    Ha det gott fina Lisbet.
    Kram ulla

    SvaraRadera
  3. Kallt så in i bomben här. Snart -30 grader och jag är förkyld, hela huvudet har "tjockat" ihop :(

    Ann-Louise

    SvaraRadera