onsdag 21 november 2018

I made my day!

Jag måste försöka undvika att skriva att Oj vad dagen gick fort, Oj så veckan gick fort... Trots att tiden går snabbt, emellanåt flyger den iväg. Har det alltid varit så? Nej, det tror jag inte. Nu känns det i alla fall som att tiden rusar. Så det skall jag inte skriva om. Punkt slut med det.


Denna dag sken solen så länge det var ljust. Tur att den inte sken då det var mörkt 😅, så konstigt det skulle vara. Temperaturen ett par plus på dan. Sedan i söndags befinner sig min båt på bakgården, skönt att den hittade dit. Skrev om lyckliga dagar i början av veckan. You made my day! Så brukar jag tänka då ngt härligt, oväntat, oplanerat, impulsivt osv, händer. Denna vecka tänker jag så här: I make my day! 


Den 6 oktober skrev jag om detta, som är på gång.


1 kommentar:

  1. Visst går tiden fortare och fortare ju äldre man blir?
    Av sista bilden att döma, är det kanske dags att gratulera? En ny liten flicka på gång?
    Ha det så bra, kram, Monica

    SvaraRadera